Системата на Александър Засс “Трябва да развиваме и това, което лежи в основата на мускула, особено сухожилията, а не само неговия обем”

Системата на Александър Засс “Трябва да развиваме и това, което лежи в основата на мускула, особено сухожилията, а не само неговия обем”   “Някои хора с тънки крака са по-силни от други с… Continue reading

Кланси Рос “Кралят на културистите”

Кланси Рос “Кралят на културистите” Четиво за 4 минути Кларънс Рос е роден в Оукланд, Калифорния на 26-ти октомври 1923-та година. Майка му умира когато той е много малък и Рос прекарал голяма… Continue reading

Винс Жиронда Легендарният атлет и треньор, известен като “Железния гуру”

Винс Жиронда Легендарният атлет и треньор, известен като “Железния гуру” Четиво за 12 минути Винс Жиронда, по прякор Железния гуру, е състезател културист, автор на статии и курсове за трениране по пощата, както… Continue reading

Франк Зейн Трикратният “Мистър Олимпия”, по-известен като “Химикът”

Франк Зейн Трикратният “Мистър Олимпия”, по-известен като “Химикът” Четиво за 4 минути Франк Зейн е роден на 28 юни 1942 в Кингстън, Пенсилвания. През годините изгражда репутацията си в професионалния бодибилдинг като трикратен… Continue reading

Бил Пърл Културистът вегетарианец

Бил Пърл Културистът вегетарианец Четиво за 7 минути Уилям (Бил) Арнолд Пърл е роден на 31 октомври 1930 г. в Принвил, Орегон. Първото си впечатление от културизма Бил получил на 8-годишна възраст, когато… Continue reading

Любимата тренировка за рамене на Рег Парк Масивни и силни рамене? Разберете как.

Любимата тренировка за рамене на Рег Парк Масивни и силни рамене? Разберете как. През 1952 г. Рег Парк публикува в списание своята любима тренировка за рамене. Той я нарича “любима”, защото упражненията в… Continue reading

Специализация за ръце от Рег Парк Програма за бицепс и трицепс за напреднали

Специализация за ръце от Рег Парк Програма за бицепс и трицепс за напреднали Това е програма от известния гигант, културистът Рег Парк. Програмата е предназначена само за атлети със сериозен стаж и постижения… Continue reading

9-седмична силова програма Повишете силата си с 3х3х3

Програмата 3х3х3 е предназначена за повишаване на цялостната сила на тялото, без акцентиране на отделни движения. Подходяща е за трениращи със среден тренировъчен стаж, за трениращи, които са в застой, както и за… Continue reading

Система 5×5 Качете мускулна маса и сила с класическата програма

Системата е известна сред билдърите и лифтърите от много години и е използвана както от едновремешните звезди Стийв Рийвс, Рег Парк и Бил Пърл, така и от съвременните силови трибойци и културисти. Основни… Continue reading

Магическите 50 Кондиция в 10 минути

Запознах се с този кондиционен комплекс от Рос  Инамайт (Ross Enamait) преди почти десетина години. За изпълнението му са нужни дъмбел или пудовка и два квадратни метра под. Комплексът се състои от следните… Continue reading